Πολιτικές Ξενοδοχείου
Για την Κράτηση • Οι τιμές των δωματίων μας είναι σε ευρώ, ανά δωμάτιο και ανά διανυκτέρευση • Οι τιμές περιλαμβάνουν: Φ.Π.Α και δημοτικό φόρο . • Σε περίοδο υψηλής ζήτησης για την επιβεβαίωση της κράτησης σας, προκαταβολή του 30% της συνολικής αξίας της παραμονής σας είναι απαραίτητη. Η προκαταβολή θα πρέπει να ληφθεί εντός χρονικού διαστήματος που θα υποδειχθεί από την υποδοχή, διαφορετικά η προκράτηση ακυρώνεται χωρίς περαιτέρω ενημέρωση.
Χρεώσεις και εξόφληση λογαριασμών • Κατά την παραμονή σας μπορείτε να χρεώνετε στον λογαριασμό του δωματίου σας, με τυχόν επιπλέον χρεώσεις από υπηρεσίες του ξενοδοχείου που κάνατε χρήση. • Η εξόφληση των χρεώσεων μπορεί να γίνει με μετρητά , πιστωτική – χρεωστική κάρτα , τραπεζική μεταφορά.
Για το Δωμάτιο •Δεν επιτρέπεται το κάπνισμα στο σύνολο των δωματίων. • Ώρα Αναχώρησης (Check out) είναι η 11:30 μ.μ. και ‘Ώρα ‘Άφιξης (Check-In) η 14:00 μ.μ. • Ημέρα άφιξης υπολογίζεται ολόκληρη ως προς το ενοίκιο , ανεξάρτητα από την ώρα άφιξης . • Η μίσθωση του δωματίου λήγει στις 11:30. Χρήση του δωματίου μετά από αυτή την ώρα μπορεί να γίνει μόνο σε συνεννόηση με την υποδοχή. •Για παραμονή μέχρι τις 18.00μμ θα καταβάλλεται το 50% του συμφωνηθέντος μισθώματος , ενώ σε περίπτωση παραμονής μετά τις 18.00μμ θα καταβάλλεται ολόκληρο το συμφωνηθέν μίσθωμα.
Για το BAR
- Το Bar καθώς και ο χώρος του λειτουργεί και είναι ανοιχτός για τους διαμένοεντες και το κοινό από τις 08:00 έως τις 23:30
Για τα παιδιά • Προσφέρεται δωρεάν διαμονή σε παιδιά ηλικίας μέχρι 5 ετών χωρίς προσθήκη κρεβατιού-ράντζο. για παιδιά από 6 ετων και ανω χρέωση 10 € ανα διανυκτερευση με επιπλεον κρεβατι .
Για ακύρωσεις • Σε περίπτωση ακύρωσης , η προκαταβολή δεν επιστρέφεται . •Σε περίπτωση μη άφιξης την προγραμματισμένη ημερομηνία η προκαταβολή ισχύει εντός 60 ημερών • Σε περίπτωση αναχώρησης πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία δεν επιστρέφεται η προκαταβολή και ο πελάτης υποχρεούται να καταβάλλει το 50% του συνολικού ποσού που αντιστοιχεί στις υπόλοιπες ημέρες της κράτησης.
Γενικά • Για κάθε βλάβη ή ζημία που έγινε στο Ξενοδοχείο και προκλήθηκε από τους πελάτες κατά τη διαμονή τους, οφείλουν να αποζημιώσουν το Ξενοδοχείο πρίν την αναχώρησή τους . • Οι πελάτες έχουν την ευθύνη φύλαξής των προσωπικών τους αντικειμένων και ιδιαίτερα των τυμαλφών, το Ξενοδοχείο απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη για τυχόν ζημία ή απώλεια αυτών. • Σε περίπτωση που το Ξενοδοχείο αδυνατεί να διαθέσει τα δωμάτια στις ημερομηνίες κράτησης για οποιοδήποτε λόγο , τότε οφείλει να επιστρέψει το ποσό της προκαταβολής που έχει κατατεθεί . Επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώνουμε ότι, στα δωμάτια, για την ασφάλεια όλων, για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας αλλά και την ομαλή λειτουργία του ξενοδοχείου, δεν είναι δυνατή: • Η παρασκευή φαγητού, η εστίαση μέσα σ’ αυτά καθώς και η παραγγελία μέσω DELIVERY. • Η χρήση καμινέτων, βραστήρων και κεριών. • Η πλύση ρούχων και λοιπόν ειδών ιματισμού • Η μουσική και κάθε είδους συγκέντρωση στα δωμάτια, που μπορεί να δημιουργεί θόρυβο ή ενόχληση στου υπόλοιπους πελάτες. • Η μεταφορά και η χρήση έξω από τα δωμάτια λινών προσοψίων και λοιπών ειδών ιματισμού. • Το κάπνισμα στους εσωτερικούς χώρους δεν επιτρέπετε • Επίσης οποιαδήποτε επίσκεψη γνωστών και φίλων να γίνεται μόνο στους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου. Οι επισκέψεις στα δωμάτια δεν επιτρέπονται.
|