|  | 
                     
                      | 
               
                | Για την Κράτηση• Οι τιμές των δωματίων μας είναι σε ευρώ, ανά δωμάτιο και ανά διανυκτέρευση
 • Οι τιμές περιλαμβάνουν: Φ.Π.Α και δημοτικό φόρο .
 • Σε περίοδο υψηλής ζήτησης  για την επιβεβαίωση της κράτησης σας, προκαταβολή του 30% της συνολικής αξίας της παραμονής σας είναι απαραίτητη. Η προκαταβολή θα πρέπει να ληφθεί εντός χρονικού διαστήματος που θα υποδειχθεί από την υποδοχή, διαφορετικά η προκράτηση ακυρώνεται χωρίς περαιτέρω ενημέρωση.
 
 Χρεώσεις και εξόφληση λογαριασμών
 • Κατά την παραμονή σας μπορείτε να χρεώνετε στον λογαριασμό του δωματίου σας, με τυχόν επιπλέον χρεώσεις από υπηρεσίες του ξενοδοχείου που κάνατε χρήση.
 • Η εξόφληση των χρεώσεων μπορεί να γίνει με μετρητά , πιστωτική – χρεωστική κάρτα , τραπεζική μεταφορά.
 
 Για το Δωμάτιο
 •Δεν επιτρέπεται το κάπνισμα στο σύνολο των δωματίων.
 • Ώρα Αναχώρησης (Check out) εως 11:30  και ‘Ώρα ‘Άφιξης (Check-In) απο 14:00 .
 • Ημέρα άφιξης υπολογίζεται ολόκληρη ως προς το ενοίκιο , ανεξάρτητα από την ώρα άφιξης .
 • Η μίσθωση του δωματίου λήγει στις 11:30. Χρήση του δωματίου μετά από αυτή την ώρα μπορεί να γίνει μόνο σε συνεννόηση με την υποδοχή.
 •Για παραμονή μέχρι τις 18.00  θα καταβάλλεται το 50% του συμφωνηθέντος μισθώματος , ενώ σε περίπτωση παραμονής μετά τις 18.00  θα καταβάλλεται ολόκληρο το συμφωνηθέν μίσθωμα.
 
 Για τα παιδιά
 • Προσφέρεται δωρεάν διαμονή σε παιδιά ηλικίας μέχρι 6 ετών χωρίς προσθήκη κρεβατιού-ράντζο. Για παιδιά από 7 έως 12 ετών χρεωση 5 € ανα διανυκτερευση με την προσθηκη ραντζου.Για παιδιά από 14 ετών η χρέωση είναι κανονική.
 
 Για ακύρωσεις
 • Σε περίπτωση ακύρωσης η προκαταβολη δεν επιστρεφεται και μπορει να χρησιμοποιηθη εντος 60 ημερων απο την προγραμματισμενη ημερομηνια αφιξης.
 •Σε περίπτωση μη άφιξης την προγραμματισμένη ημερομηνία  η προκαταβολή ισχύει  εντός 60 ημερών .
 • Σε περίπτωση αναχώρησης πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία δεν επιστρέφεται η προκαταβολή και ο πελάτης υποχρεούται να καταβάλλει το 50% του συνολικού ποσού που αντιστοιχεί στις υπόλοιπες ημέρες της κράτησης.
 
 Γενικά
 • Για κάθε βλάβη ή ζημία που έγινε στο Ξενοδοχείο και προκλήθηκε από τους πελάτες κατά τη διαμονή τους, οφείλουν να αποζημιώσουν το Ξενοδοχείο πρίν την αναχώρησή τους .
 • Οι πελάτες έχουν την ευθύνη φύλαξής των προσωπικών τους αντικειμένων και ιδιαίτερα των τυμαλφών, το Ξενοδοχείο απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη για τυχόν ζημία ή απώλεια αυτών.
 • Σε περίπτωση που το Ξενοδοχείο αδυνατεί να διαθέσει τα δωμάτια στις ημερομηνίες κράτησης για οποιοδήποτε λόγο , τότε οφείλει να παρέχει στους πελάτες διαμονή σε άλλο Ξενοδοχείο στην περιοχή και να επιστρέψει το ποσό της προκαταβολής που έχει κατατεθεί .
 Επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώνουμε ότι, στα δωμάτια, για την ασφάλεια όλων, για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας αλλά και την ομαλή λειτουργία του ξενοδοχείου, δεν είναι δυνατή:
 • Η παρασκευή φαγητού, η εστίαση μέσα σ’ αυτά καθώς και η παραγγελία μέσω DELIVERY. Επιτρέπονται σνακ και μικρά φρούτα.
 • Η χρήση καμινέτων, βραστήρων και κεριών.
 • Η πλύση ρούχων και λοιπόν ειδών ιματισμού
 • Η μουσική και κάθε είδους συγκέντρωση στα δωμάτια, που μπορεί να δημιουργεί θόρυβο ή ενόχληση στου υπόλοιπους πελάτες.
 • Η μεταφορά και η χρήση έξω από τα δωμάτια λινών προσοψίων και λοιπών ειδών ιματισμού καθως και επιπλων.
 • Το κάπνισμα στους εσωτερικούς χώρους δεν επιτρέπετε.
 • Επίσης οποιαδήποτε επίσκεψη γνωστών και φίλων να γίνεται μόνο στους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου. Οι επισκέψεις στα δωμάτια δεν επιτρέπονται.
 
 |  |  | 
                    
                      |  | 
                    
                      |  | 
                     
                      |  |